Mijn Profiel

Waarom een persoonlijke online account aanmaken?

  • Via MyMakro kan je steeds al je persoonlijke gegevens en communicatievoorkeuren beheren en aanpassen. Je vindt er ook je digitale makro-kaart ; handig wanneer je je kaart vergeten bent. Daarnaast kan je via deze weg je deelname aan spaaracties activeren en opvolgen.

Hoe kan ik een persoonlijke online account aanmaken?

  • Klik op “Ik heb nog geen MyMakro login”. Er zal je gevraagd worden je emailadres en je paswoord op te geven. Daarna geef je je kaartnummer in om die aan je account te koppelen. Vervolgens ontvang je van ons een e-mail om je inschrijving te bevestigen. Als je geen e-mail ontvangt, controleer je best of die niet bij je ongewenste e-mail terechtgekomen is.

Hoe kan ik inloggen op MyMakro?

  • Je krijgt toegang tot MyMakro via de website mymakro.be of via de MyMakro link op de homepage van onze website. Om in te loggen geef je je gebruikersnaam (het e-mailadres dat je bij je inschrijving opgaf) en je wachtwoord in.

Ik heb een nieuw emailadres. Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

  • Meld je aan op MyMakro en klik in je dashboard op ‘Mijn profiel’ om je e-mailadres te wijzigen. We passen automatisch je emailadres aan op al je gelinkte kaarten. Let op: Van zodra je mailadres is aangepast, dien je je met jouw nieuwe mailadres aan te melden. Je paswoord blijft ongewijzigd.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten.

  • Je gebruikersnaam is je e-mailadres. Als je niet meer zeker weet met welk mailadres je hebt ingelogd, kan je ons call center bellen op het nummer 078/150 330 of stuur je hen een bericht op info.nl@makro.be. Vergeet niet het nummer van je klantenkaart te vermelden.

Je wachtwoord vergeten?

  • Surf naar de homepage van mymakro.be en klik op “Wachtwoord vergeten?” . Je ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord dat je indien gewenst kan wijzigen.

Hoe verwijder ik mijn account?

  • Ga in de MyMakro-app naar 'Profiel beheren' en klik op 'Account verwijderen' binnen het tabje “Mijn privacy”. Volg de stappen die op het scherm verschijnen. Hou er rekening mee dat je account verwijderen niet ongedaan kan worden gemaakt. Kijk bij 'Wat zal er gebeuren als ik mijn account verwijder' om te weten wat dat precies inhoudt.

Wat zal er gebeuren als ik mijn account verwijder?

  • Als je je account verwijdert, zullen al je gegevens gewist worden. Je zal de MyMakro-app niet meer kunnen gebruiken en niet meer kunnen inloggen op makroshop.be. Alle kaarten verbonden aan je account worden dan losgekoppeld.
    Je zal ook niet meer kunnen deelnemen aan voordeelacties en je zal je gespaarde shoptegoeden niet meer kunnen raadplegen. Je reeds gespaarde shoptegoed blijft wel behouden en je reeds geactiveerde voordeelacties blijven actief waardoor je nog shoptegoed opgeladen kan krijgen als je aan de voorwaarden voldoet.

Mijn Spaaracties

Hoe raadpleeg ik mijn saldo?

  • Je kan je saldo op verschillende manieren raadplegen.
    1. In MyMakro
    2. Log in op MyMakro en ga in je Dashboard naar ‘spaaracties’. Daar kan je in real time zien wat je gespaarde puntentotaal is.

    3. Onderaan op je factuur
    4. Onderaan op je factuur kan je ook steeds je spaarsaldo terugvinden. De punten die je verzamelde, zijn hierin dezelfde dag al verrekend.

    5. Status e-mails
    6. Daarnaast houden we je op de hoogte van jouw puntensaldo via tussentijdse statusmails. Dat kan natuurlijk enkel als wij jouw e-mailadres kennen.